maandag 1 juli 2013

Mijn beauty wishlist.

Geen titel #6



Sommige beauty producten staan al tijden op mijn lijstje.
Vandaag ga ik jullie laten zien welke producten dat zijn.









Het zijn vooral veel MAC producten.
Zelf heb ik 1 MAC product wat ik ontzettend fijn vind , en toen ik laatst in de MAC counter was zag ik weer een aantal prachtige producten.

Als eerste een MAC oogschaduw, welke weet ik nog niet .
Er zijn zoveel mooie kleuren.
Ook wil ik al tijden een MAC blush in een perfecte roze kleur.

De MAC fix spray staat ook al een tijdje op mijn wishlist.
Iedereen is er zo positief over, dus ik wil hem ook graag!
De mac 168 kwast lijkt me perfect om mee te shapen, omdat hij schuin afgesneden is.
De real techniques blush brush ziet er niet alleen super leuk uit met dat roze, ze schijnen ook heel goed te zijn.


Dat waren me wel genoeg MAC producten :)
Over naar de nagellak.
De mooie mintgroene texture nagellak van Barry M wil ik zo graag!
Overal zag ik al swatches voorbij komen en ik vind het effect super mooi.
De nieuwe OPI collectie van Minnie Mouse is niet alleen schattig, de lakjes zijn ook nog eens super girly en mooi.
Ik ben gek op highlighter , en de Nars Albatros staat dan ook hoog op mijn lijstje.
Het is 1 van de mooiste highlighters die ik ooit heb gezien.
Een naturel oogschaduwpallet, ik kan er niet genoeg hebben. Zelf heb ik aardig wat oogschaduwpalleten met mooie bruintinten, maar nog steeds wil ik een Naked pallete.
Ik kan nog steeds niet kiezen welke, want ik vind ze alle 2 prachtig.

Dan als laatste een heerlijk parfum die ik elke keer ruik als ik in een parfumerie kom.
De Viva la Juicy parfum ruikt zo ongelooflijk lekker.
Ooit word die van mij.


Zo, en dat was mijn wishlist
Het zijn vooral dure producten die je niet zomaar koopt.
Nog even doorsparen dus!


Wat staat er op jullie wishlist?

Geen opmerkingen: